piątek, 6 lipca 2012

Pergamin 1

     Moim pierwszym postem chciałam powitać Was na moim blogu. Myślę, że wiele/wielu z Was słyszało lub czytało opowiadania typu "Severus i Hermione", ja przeczytałam wiele. W pewnym momencie sama zapragnęłam pisać coś takiego. Wcześniej napisałam już trzy książki, tak do poduszki, ale teraz postanowiłam pisać i czekać na krytykę lub pochwałę od tak szczerych do bólu internautów (to miał być komplement ;)). Jeśli chodzi o tytuł tego posta (Pergamin) będzie to informacja ode mnie do Was.                                                                                                                   
                    
     Pierwszy rozdział powinien pojawić się w ciągu dwóch tygodni.



                                               Do usłyszenia!



                                                              Rasby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz